poniedziałek, 17 czerwca 2013

Paletka MUA

Zachęcona pochlebnymi opiniami na blogach i filmikach innych dziewczyn stałam się szczęśliwą (a jak? :)) posiadaczką paletki firmy MakeUp Academy,
Paletek z tej firmy jest kilka, co prawda wybór jest mniejszy niż u firmy Sleek, ale co zachęca od razu to cena! Mianowicie paletka MUA jest dużo tańsza od Sleeka, którego cena ostatnimi czasy bardzo się podniosła. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować wszystkich odcieni mojej paletki, ale pigmentacja jest zadowalająca, wydaje mi się nawet, że paletka ta jest lepszą, tańszą wersją Sleeka.
Wnioskuję z tego co jest napisane na odwrocie, że nazwa mojej paletki to Undressed.
Tak wygląda:



Jest jeszcze jedna świetna sprawa dotycząca tej palety: bardzo przypomina wysławioną paletę Naked firmy Urban Decay. Odcienie nie są co prawda identyczne, ale widać, że twórca chyba wzorował się na Naked, więc jeśli ktoś chce podobną paletkę za dużo niższą cenę polecam Undressed.
Cena: 4 funty, czyli jakieś 20 zł:)
Ja miałam okazję być w Anglii ostatnimi czasy, więc kupiłam ją w Superdrugu, ale na Allegro na pewno też się znajdą.
Ale się opisałam. I tak pewnie nikt nie przeczyta:p
Laters:)

12 komentarzy:

  1. Paletka jest lux- mama mi ja chciała podebrać, ale broniłam się rękami i nogami!:D

    Ja całą notkę przeczytałam- no a jak!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam całą notkę ;))

    malinkaxpp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. paletka wygląda fajnie:) dlaczego niby nikt nie ma czytać? :) obserwuję i zapraszam do siebie:) http://arienailandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz jeszcze jedną paletę taką dużą z superowymi cieniami. Zawsze taką chciałam mieć więc dzięki wielkie, że mi taką przywiozłaś:) Wreszcie się mam jak umalować:* luv u

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kolorki ;)
    natala-nata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń